22 noiembrie, 2009

papusi populare/ Romanian traditionals dolls

SERBARE CAMPENEASCA

SEZATOARE

Figurile reprezentative











































Acestea sunt cateva dintre papusile facute de mine, imbracate in costumul popular romanesc din zona Moldovei . Unele le-am realizat complet, inclusiv corpul. Celelalte doua sunt "salvate" de la copiii mei.


These are some of the dolls I made. They wear a traditional Romanian costume from my county.This is also made by me. To some of the dolls I also made the body, other are just recycled from my girls.

2 comentarii:

  1. Sunt foarte frumoase, Aurora! Cu adevarat originale, ca tot ceea ce lucrezi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Your dolls are wonderful and unique and I'm sure they are appreciated by all who see them.

    RăspundețiȘtergere