02 iulie, 2009

Targul de Sanziene Suceava 2009

Abia asteptam acest prim targ de la Suceava. Din participarile anterioare pot spune ca sunt impresionata de locul in care e organizat Targul , Muzeul Satului Bucovinean, un loc linistit, priveliste minunata unde mesterii isi pot exxpune creatiile proprii in voie si nestingeriti de "comersantii de balci".

Anul acesta a fost un inconvenient major : ploaie si furtuna pe parcursul celor 3 zile. Printre picaturi de ploaie si cumparatori rari au fost si clipe frumoase. Iar am dat interviuri, lucrurile mele au fost fotografiate si laudate.

cadru cu vreme frumoasa

cadru cu ploaie

tesaturi si papusi - Manastirea Humor

mesteri populari

bratari realizate manual - Roman

de la masa mea am putut sa vad spectacolul oferit de un grup de copii ucrainieni

ploaia i-a invins pe unii mesteri


Mai jos puteti citi insemnarea luata de pe defunctul Yahoo360 facuta la acelasi targ anul trecut.

"TARGUL DE SANZIENE 27-29 IUNIE SUCEAVA/ Intre 27 si 29 iunie 2008 am participat la TARGUL DE SANZIENE la Suceava. Un targ bine organizat de Muzeul Satului Bucovinean din localitate. Multe din articolele pe care le-ati vazut pana acum pe blog s-au vandut .Nu-i nimic, fac altele.... Am dat si cateva interviuri,pentru media din Suceava. Iata un articol referitor la acest Targ din ziarul local CRAI NOU : aici (numele meu a fost transformat, fara voia mea , in Suciu)
si un articol si un grupaj de fotografii luate cu aceeasi ocazie aici (v-am spus ca lucrurile mele au fost admirate,fotografiate, dar oare cand m-au fotografiat si pe mine?-a3a de la coada..) "

2 comentarii:

  1. Chiar daca a plouat sau a fost vreme buna, privelistile sunt admirabile, exponatele originale si cred ca ti-a facut placere sa participi la acest targ. Elena

    RăspundețiȘtergere
  2. Pacat ca nu ati avut zile frumoase! Locul unde ati expus impreuna cu lucrarile voastre, sigur erau deosebite!
    Ela

    RăspundețiȘtergere